Kérdése van? Várjuk levelét ügyfélszolgálatunkon Kérdése van? Várjuk levelét ügyfélszolgálatunkon!
Kerti játék Gyermek jármû Lányka játék Fiús játék Babavilág Kreatív játékok
Belépés Regisztráció

Karácsony után - Vevõszolgálat

Munkatársaink számára a reklamációs ügyek intézése - bár ritkán fordul elõ de - kiemelt fontosságú ! 

A termékeket eredeti csomagolásukban, összeszerelés s így elõzetes kiprobálás nélkül értékesítjük. Az értékesítésre kerülõ termékek mindegyike hivatalos márkaképviselõtõl származik. Reklamáció, meghibásodás esetén akár cégünket, akár közvetlenül a márkaképviseleteket egyaránt felkereshetik. Természetesen Önök a leggyorsabban akkor tudják reklamációs ügyeiket elintézni, ha közvetlenül a márkaképviseletet keresik fel. ( A márkaképviselõ megnevezése, elérhetõségei az értékesebb termékek esetében a garancia jegyen, minden termék esetében a termék csomagolására ragasztott etiketten található). 

Ügyintézés Interneten keresztül leadott, kiszállításos megrendelést követõen:

Amire az ügyintézéskor feltétlenül szüksége lesz:

- A termék vásárlásáról szóló, névre szóló számla
- Garancia/jótállási jegy - nagyobb értékû termékek mellé kaphatott ilyet.
- Maga a cserélendõ vagy meghibásodott termék
- A termék eredeti csomagolása

Ahol a reklamációs / cserés ügyek intézhetõk:

- 1047 Budapest, Liszt Ferenc u. 27-29 szám alatti üzletünkben személyesen 
- Írásban Vevõszolgálati e-mail címünkön keresztül (info@jatekfutar.hu
) van lehetõség
- Telefonos reklamációs ügyintézésre nincs mód!

Amit fontos tudni:

Ha a termék minõségi reklamációs:
Amennyiben az a szerencsétlen helyzet áll elõ, hogy egy kiszállítással rendelt termékrõl 8 napon belül kiderül, hogy nem mûködik, az új cseretermék Megrendelõ részére történõ kiszállítási költségét cégünk természetesen magára vállalja. A meghibásodott termék visszajuttatása azonban a Megrendelõ feladata és költsége. A meghibásodott termék visszajutását követõen tudjuk csak megkezdeni a reklamációs ügyintézést. Amennyiben a termék meghibásodása 8 napon túl de garancia idõn belül következik be, a visszajuttatott terméket a márkaképviselet szervizébe szállítjuk, s a vonatkozó jogszabályoknak megfelelõen járunk el. A terméket lehetõség szerint javíttatjuk, ha erre nincs mód kicseréljük, árengedményt adunk vagy végsõ és indokolt esetben a vételárat visszafizetjük. 

Amikor ügyintézési kötelezettségünk alól mentesülünk:

- A Vásárlásról szóló számlát nem tudják felmutatni
- A termék csomagolása elveszett.
- Kiszállítással rendelt csomag hiányos vagy szállítási sérült s a csomag átvételekor ezt a futár jelenlétében nem jegyzõkönyvezték.

Megrendeléstõl való elállás Interneten keresztül leadott megrendelést követõen:

- Áru átvételét követõ 8 napon belül:
Megrendelõ vásárlásától az áru átvételét követõ 8 naptári napon belül indoklás nélkül elállhat. Amennyiben a termék bontatlan, sérülésmentes, eredeti csomagolásában 8 naptári napon belül üzletünkbe vagy postacímünkre visszaszállításra kerül, a termék vásárláskori vételárát visszafizetjük. Megrendeléstõl való elállási jog gyakorlása követekeztében felmerülõ minden költség a Megrendelõt/Vásárlót terheli. (kiszállítási díj, utánvételi díj, banki tranzakciós díj, árubiztosítás díja, csomagolási ktg. stb)
Az elállási jog gyakorlásával kapcsolatos ügyintézés kizárólag az áru üzletünkbe vagy postacímünkre történõ visszajuttatását követõen kezdhetõ meg.

Amikor ügyintézési kötelezettségünk alól mentesülünk:

- A Vásárlásról szóló számlát nem tudják felmutatni
- A termék csomagolása elveszett, sérült, bontott.
- Vásárlástól számított 8 napon túl szállítják vissza a játékot.

Garanciális ügyintézés Üzletünkben történõ személyes vásárlást követõen:

Amire az ügyintézéskor feltétlenül szüksége lesz:

- A termék vásárlásáról szóló, névre szóló számla vagy pénztári blokk
- Garancia/jótállási jegy - nagyobb értékû termékek mellé kaphatott ilyet.
- Maga a cserélendõ vagy meghibásodott termék
- A termék eredeti csomagolása

Ahol a reklamációs / cserés ügyek intézhetõk:

- 1047 Budapest, Liszt Ferenc u. 27-29 szám alatti üzletünkben személyesen 
- Írásban Vevõszolgálati e-mail címünkön keresztül (info@jatekfutar.hu
) van lehetõség
- Telefonos reklamációs ügyintézésre nincs mód!

Amit fontos tudni:
Amennyiben a megvásárolt termékrõl kiderül, hogy nem mûködik, a vásárlás dátumától számított 8 naptári napon belül üzletünkbe visszahozni szíveskedjen, s a terméket kicseréljük vagy a vételárat a helyszínen visszafizetjük. A meghibásodott termék visszajuttatása Vásárló feladata és költsége. A meghibásodott termék visszajutását követõen tudjuk csak megkezdeni a reklamációs ügyintézést. Amennyiben a termék meghibásodása 8 napon túl de garancia idõn belül következik be, a visszajuttatott terméket a márkaképviselet szervizébe szállítjuk, s a vonatkozó jogszabályoknak megfelelõen járunk el. A terméket lehetõség szerint javíttatjuk, ha erre nincs mód kicseréljük, árengedményt adunk vagy végsõ és indokolt esetben a vételárat visszafizetjük. Üzletünkben történõ személyes vásárlás esetén kérjük minden esetben szíveskedjenek meggyõzõdni a megvásárolt termék(ek) sérülésmentességérõl, hiánytalanságáról, mert pénztártól való távozás után ilyen jellegû reklamációt nem áll módunkban elfogadni !

Amikor ügyintézési kötelezettségünk alól mentesülünk:

- A Vásárlásról szóló számlát vagy pénztári blokkot nem tudják felmutatni
- A termék csomagolása elveszett.
- A reklamáció oka termék hiányosságra, mennyiségi hiányra vagy a termék felszíni sérülésére (törésére, repedésére vonatkozik)

Vásárlástól való elállás üzletünkben történt, személyes vásárlást követõen:

Felhívjuk szíves figyelmüket, hogy a vonatkozó jogszabályok értelmében áru visszavásárlási kötelezettség nem terheli cégünket, amennyiben a terméket üzletünkben, személyesen vásárolta meg, s a termék nem minõségi hibás. Fentiekre való hivatkozással amennyiben a terméket üzletünkben, pénztári blokk ellenében vásárolták, a vételár visszafizetésére sajnos nincs módunk. Amennyiben a megvásárolt árut eredeti, bontatlan csomagolásában 8 napon belül üzletünkbe visszahozzák, a vételár levásárlására nyújtunk lehetõséget. Amennyiben a visszahozott termék már ki lett bontva vagy csomagolása sérült, ezen levásárlási lehetõséget nem tudjuk biztosítani.

Keresés