Kérdése van? Várjuk levelét ügyfélszolgálatunkon Kérdése van? Várjuk levelét ügyfélszolgálatunkon!
Kerti játék Gyermek jármû Lányka játék Fiús játék Babavilág Kreatív játékok
Belépés Regisztráció

Szállítási kondíciók Magyarország területén, viszonteladó kereskedõk számára

Szállítási feltételek Viszonteladó Kereskedõk számára

A megrendelt árut futárszolgálat bevonásával szállítjuk partnereink telephelyére.
Érvényes: 2012. május 01-tõl. Áraink bruttó árak, a 27%-os áfát tartalmazzák.

CSOMAG  BESOROLÁS

SÚLY

SZÁLLÍTÁSI DÍJ
SAJÁT IMPORT
ÁRUKRA

UTÁNVÉTELI
 DÍJ

SMS
ÉRTESÍTÉS DÍJA

 

NORMÁL

0 – 10 kg

990,- Ft

1 %

ingyenes

TERJEDELMES

10 – 20 kg

1.520,- Ft

1 %

ingyenes

FÉL RAKLAPOS

20 – 40 kg

2.170,- Ft

1%

ingyenes

RAKLAPOS

40 – 80 kg

3.260,- Ft

1%

ingyenes

DUPLA RAKLAPOS

80 – 100 kg

4.790,- Ft

1%

ingyenes



A szállítás díja 100 kg felett: Minden megkezdett 50 kg + 3.390,- Ft

A futárszolgálat munkatársai a csomagok kézbesítését munkanapokon 08:00 - 17:00 között végzik. A kézbesítés elõtti napon e-mailben értesítjük Önt a csomag érkezésérõl, valamint a kézbesítés napján a Trans-O-Flex csomagküldõ szolgálat SMS-ben értesíti Önt az aznapi csomag kézbesítésrõl. A csomagok átvételének elmaradása esetén a futárszolgálat a csomagokat raktárunkra visszaszállítja, melynek díja a kiszállítás díjával megegyezik. Az ebbõl adódó károkért felelõsséget vállalni nem tudunk, s az oda-vissza szállítás költségét Partnerünk számára tovább számlázzuk.

Amit a szállítási díj tartalmaz:  
- Csomagolás költsége
- Árubiztosítás díja
- SMS értesítés díja (Amennyiben megrendelésében mobiltelefon számot adott meg)
- A megrendelés szállítási cím rovatában megadott szállítási címre történõ kiszállítást
- Kétszeri kézbesítési kisérletet

A megrendelt csomagok átvétele és kifizetése:           
Természetesen Ön legjobban akkor jár, ha az árut személyesen veszi át és szállítja el a Játékfutár Webáruház  raktárából, melynek címe: Vác - 2600, Szent László u. 27. Ha azonban erre valamilyen oknál fogva nincs lehetõsége, a raktárunkról kiszállításra kerülõ árut az alábbi módokon fizetheti ki:
     
Utánvétellel futárnak azaz készpénzben szállítónak. A megrendelt termékekrõl és szállítási díjról kiállított számlát az áruval együtt kapja kézhez, s a szállítást végzõ futár partnerünk jogosult átvenni a számla ellenértékét.

Banki átutalásos fizetés, áru megrendelésének visszaigazolásakor. Névre szóló, átutalásos foglalást állítunk ki az Ön vállalkozása nevére. A foglalás alapján fizetési értesítõt készítünk, melyet elektronikus úton megküldünk. A foglalás ellenértékének folyószámlánkon történõ megjelenését követõen az árut a szállítást végzõ partnerünknek kiszállításra átadjuk. A bankszámlánkra történõ befizetés esetén kérjük érdeklõdjön a befizetés banki tranzakciós díjáról, annak díja ugyanis a befizetett összegbõl a bank által levonásra kerül ! A megrendelés teljes összegének beérkezéséig az áru kiszállítását nem tudjunk megkezdeni. A vásárlásról kiállított számla eredeti példányát a csomaggal együtt küldjük el Önnek. Felhívjuk szíves figyelmét, hogy ezen fizetési mód a banki tranzakciók feldolgozása miatt a megrendelés feladása és az áru átvétele közti idõtartamot minimum 2-3 munkanappal meghosszabbítja !

Hitelben történõ szállítás szerzõdött kereskedõ Partnereink számára, kezességvállalásos Szállítói Szerzõdés megkötése esetén lehetséges.

Korlátozások:
Jelen szállítási tarifák kizárólag magyarországi szállítási cím megadása esetén érvényesek !
Szállítási díjaink nem tartalmazzák:
- Nagyáruházba történõ szállítás díját
- Megadott idõkapun belüli szállítás díját
- Tételes áruátvétel díját
- Szállítólevél ill. egyéb okmány visszaforgatás díját
- Hiteles teljesítés igazolás kiállításának díját.

Kézbesítés alatt álló csomagokkal kapcsolatos kérdések, reklamációk, csomagkövetés:
Trans-O-Flex Magyarország Ügyfélszolgálat
Telefon: +36.1.8.777.400; +36.1.8.777.444
E-mail:   ugyfelszolgalat@tof.hu


FELHÍVJUK TISZTELT KERESKEDÕ PARTNEREINK FIGYELMÉT
,  hogy amennyiben bármilyen sérülést találnak a csomagokon, kérjük, még a szállító cég alkalmazottjának jelenlétében kérjék a csomagolás kibontását, gyõzõdjön meg róla, hogy a termék nem szenvedett -e sérülést, hiánytalanul megvan-e minden termék vagy alkatrész s ha nem, azt még a futár jelenlétében jegyzõkönyvben rögzítsék, és kollégánkhoz az info @ hunex.hu e-mail címre feltétlenül írásban, MÉG A CSOMAG KÉZBESÍTÉSÉNEK NAPJÁN jutassa el ! Ellenkezõ esetben futártól való áruátvételt követõen szállítási sérülésre vagy hiányra vonatkozó reklamációt nem áll módunkban elfogadni !

Keresés