Kérdése van? Várjuk levelét ügyfélszolgálatunkon Kérdése van? Várjuk levelét ügyfélszolgálatunkon!
Kerti játék Gyermek jármû Lányka játék Fiús játék Babavilág Kreatív játékok
Belépés Regisztráció

Karácsonyi tájékoztató 2014

Köszöntjük Önt a Jatekfutar.hu webáruházunkban !

A karácsonyi hónapok kiemelten forgalmas idõszakok mindennyiunk életében, s mi azért vagyunk, hogy az Önök vásárlásait maximálisan megkönnyítsük, kényelmessé tegyük.

Webáruházunk 2006 óta mûködik, így a 9. karácsonyunkat kezdjük meg idén.
Ezen 9 év tapasztalatait felhasználva szeretnénk ha vásárlása nálunk egy kellemes ünnepi készülõdés része lehetne.
Köszönjük, hogy elolvassa tájékoztatásunkat.


  • HOGYAN TUDOK A JATEKFUTAR.HU WEBÁRUHÁZTÓL RENDELNI ?
  • A www.jatekfutar.hu webáruházunkból az alábbi 4 módon rendelhet:

    - Egy egyszerû regisztráció elvégzését követõen webáruházunkból.
      (Bõvebb információt webáruházunk használati utasításában találnak.)

    - Regisztráció nélkül, egy egyszerû megrendelõlap kitöltésével és elküldésével.
      (Regisztráció nélküli gyorsrendeléshez katt ide ! > > > )

    - Telefonon: 06.30.632.0767-es telefonszámunkon.
      (Telefonunk ilyenkor nagyon-nagyon leterhelt, ezért kérjük, hogy a fenti rendelési módok közül válasszon lehetõség szerint. Amennyiben mégis telefonon szeretne rendelni, kérjük hívószám kijelzéssel keressen minket, s visszahívjuk Önt,  
        amennyiben hívását nem tudjuk azonnal fogadni !


    - Faxon a 06.1.3.698.220-as fax számon.


  • HOGYAN JUTHATOK A MEGRENDELÉSEMHEZ ?
  • Megrendelését az alábbi 3 módon tudjuk teljesíteni:

    - Személyes megrendelés átvétellel, 1045 - Budapest, Széchenyi tér 10. átvételi irodában.
       Újpesti átvételi pontunk nyitvatartása: Hétfõtõl - péntekig: 13:00 - 18:00.

    - Személyes megrendelés átvétellel, 2600 - Vác, Szent László u 23B raktárunkban.
       Váci nyitvatartásunk: Hétfõtõl - péntekig 09:00 - 12:00.

    - Futárszolgálatos házhozszállítással.
      Megrendelését ezesetben futár szállítja ki Önnek. ( Nem a Posta ! ) A futár a csomagot a kapujáig, lakás
      esetében a lakás ajtajáig viszi Önnek. A kézbesítés elõtti munkanapon tõlünk e-mailben szállítási értesítést
      kap, továbbá a szállítás reggelén a futártól sms értesítõ is érkezik. Amennyiben a szállítás napja nem felel meg Önnek, az 
      sms-ben küldött mobilszámon tud közvetlenül a futárral idõpontot egyeztetni.
     
      Szállítási díjaink:

      24.999 Ft rendelési áruértékig: 990,- Ft ( Bruttó ár, 27% áfát tartalmazza )
      25.000 Ft rendelési áruérték felett: 0,- Ft azaz INGYENES !

  • HA MOST RENDELEK, MIKOR KAPOM MEG A CSOMAGOT ?
  • A jatekfutar.hu webáruházban jelenleg közel 4.000 termék közül válogathatnak,
    melyek egy része saját importunkból származik, egy másik része pedig több belföldi forgalmazótól.
    A játékok egy részébõl saját raktárkészlettel rendelkezünk, ezeket a játékokat 3 munkanapon belül át tudják venni.
    Vannak olyan játékok, melyeket az Ön megrendelése alapján szerzünk be Önnek, ilyen esetben pár napon belül ( általában 2-5 munkanapon belül ) tudunk szállítani Önnek.

    Fentiek függvényében a termékek szállítási idejei tehát akár játékonként eltérõ lehet.
    Egyes külföldrõl érkezõ játékok esetében a szállítási idõ akár 15 munkanapis lehet, így ezt kérjük vegyék feltétlen figyelembe !
    A játékok várható szállítási idejét minden egyes termék adatlapján feltüntetjük, az alábbi módon:



  • HOGY TUDOM MEGNÉZNI, HOGY HOL TART A MEGRENDELÉSEM ?
  • Amennyiben Ön rendelését regisztrációt követõen adta le áruházunkban, úgy kérjük lépjen be áruházunkba és a jobb oldalon a "korábbi rendeléseim" menüponton belül találja megrendelésének státuszát.

    Amennyiben megrendelését telefonon vagy regisztráció nélküli gyorsrendeléssel küldte el, kérjük nézze meg e-mail fiókját, mert megrendelésének aktuális státuszáról mindig e-mail értesítést küldünk.

  • KINÉZTEM EGY TERMÉKET A WEBÁRUHÁZBAN DE AZ ELFOGYOTT GOMB SZEREPEL A KOSÁR GOMB HELYETT.
    EZ A TERMÉK MÉG RENDELHETÕ LESZ?
  • Az ELFOGYOTT gomb akkor jelenik meg egy termék mellett, ha bizonytalan ideig nem érkezik belõle újabb szállítmány. Ilyen esetben kérjük, hogy ne is hívják fel Vevõszolgálatunkat, munkatársaink sem tudnak további információt adni ezekrõl az elfogyott termékekrõl.

  • KINÉZTEM EGY TERMÉKET, AMI A RAKTÁRON VAN. BIZTOS, HOGY VAN?
  • Áruházunkban a "RAKTÁRRÓL AZONNAL SZÁLLÍTJUK" jelzésû termékekbõl valós, legalább 1 darabos raktárkészlet van. Ilyenkor a karácsonyi forgatagban sajnos ha ritkán is de elõfordulhat, hogy az utolsó darab játék esetleg megsérül vagy szállítás során meghibásodik, ilyenkor Vevõszolgálatunk azonnal felveszi Önnel a kapcsolatot és jelzi Önnek, ha a játékot mégsem tudjuk szállítani.
    Az ilyen típusú kellemetlenségek elkerülése végett feltétlenül ajánljuk, hogy megrendelését még idõben küldje el nekünk.

  • TÖBB TERMÉKET IS SZERETNÉK RENDELNI, KÜLÖNBÖZÕ SZÁLLÍTÁSI IDÕ KIJELZÉSEKKEL RENDELHETÕK A JÁTÉKOK.
    MIKOR KAPOM MEG A CSOMAGOT ?
    ÉS BIZTOSAN LESZ-E MINDEN JÁTÉK ?
  • Több termék esetében az összes játékot "összevárjuk", s megrendelését 1 csomagban adjuk fel, így ilyenkor a leghosszabb szállítási határidejû termék szállítási idejével érdemes kalkulálni.
    A raktáron nem lévõ termékek esetében kb. 2 óránként futtatunk le készlet frissítést beszállító partnereink adatbázisából. Így meglehetõsen nagy biztonsággal tudjuk mondnai, hogy a kiválasztott termékbõl minimum 1 darabos rendelési mennyiséget tudunk szállítani.

    lyenkor a karácsonyi forgatagban sajnos ha ritkán is de elõfordulhat, hogy az utolsó darab játék esetleg megsérül vagy szállítás során meghibásodik, ilyenkor Vevõszolgálatunk azonnal felveszi Önnel a kapcsolatot és jelzi Önnek, ha a játékot mégsem tudjuk szállítani.
    Az ilyen típusú kellemetlenségek elkerülése végett feltétlenül ajánljuk, hogy megrendelését még idõben küldje el nekünk.

  • SZÁLLÍTÁSI ÉRTESÍTÕ E-MAILT KAPTAM, HOGY TUDOM FELVENNI A KAPCSOLATOT A FUTÁRRAL?
  • A futárszolgálat a kézbesítés napjának reggelén az Ön által megadott telefonszámon, SMS-ben értesíti Önt a szállítás idõpontjáról.
    Amennyiben a megadott idõpont nem felel meg Önnek, kérjük, hogy az SMS-ben található telefonszámon lépjen kapcsolatba a futárral vagy forduljon a futárszolgálat ügyfélszolgálatához a 00.36.1.8.777.400 vagy a 00.36.1.8.777 444 -es telefonszámon, illetve az ugyfelszolgalat@tof.hu e-mail címen.

  • HOGYAN FIZETHETEM KI A MEGRENDELÉSEM ?
  • Megrendelését az alábbi módokon egyenlítheti ki:

    - Személyes átvételes megrendelések esetében átvételkor készpénzben vagy átvétel elõtt banki átutalással

    - Futárral kézbesített megrendelések esetében utánvétellel futárnak vagy szállítás megkezdése elõtt banki utalással.
      Utánvétes fizetés esetén az utánvételi díj a számla érték 1%-a de maximum 400 Ft.

  • BANKI UTALÁSOS FIZETÉSI MÓDOT VÁLASZTOTTAM. HOVA UTALJAK?
  • Megrendelésének ellenértékét mi mindig csak abban az esetben kérjük el, ha megrendelésének teljes tartalma raktárunkon van.
    Ezt követõen átutalási értesítõt fogunk küldeni, mely alapján az utalást teljesíteni tudja.

  • SZEMÉLYESEN SZERETNÉM ÁTVENNI A CSOMAGOM, HÁNY NAPIG VAN RÁ LEHETÕSÉGEM?
  • A személyes átvételre kért csomagokat az átvételi pontunkon az áruátvételi értesítõnk kiküldését követõ 5 munkanapig tudjuk tárolni.
    Ezt követõen a csomagokat sajnos nem tudjuk tovább tárolni. Küldünk róla egy emlékeztetõt, s amennyiben a következõ 3 napon belül sem jelentkezik érte a megrendelõje, kénytelenek vagyunk a rendelést törölni. :(

  • HOGY ALAKUL AZ ÜNNEPI NYITVATARTÁS ?
  • Webáruház Vevõszolgálatunk telefonos ( 06.30.632.0767) elérhetõsége az alábbiak szerint alakul:

    Hétfõtõl - péntekig: 09:00 - 17:00


  • MELYEK AZ UTOLSÓ SZÁLLÍTÁSI HATÁRIDÕK ?

    -HA MIKULÁSIG SZERETNÉM MEGKAPNI ?
    - A december 3-án feladott csomagokat tudjuk nagy biztonsággal december 5-ig kézbesíttetni.

    -HA KARÁCSONYRA SZERETNÉM MEGKAPNI A CSOMAGOM ?
    - A december 22-én feladott csomagokat tudjuk nagy biztonsággal december 23-ig kézbesíteni.

  • MI TÖRTÉNIK HA HIBÁS A JÁTÉK ?
  • A csomag átvételekor a csomagolás sértetlenségét szíveskedjenek ellenõrizni. Fontos, hogy csak bontatlan csomagot vegyenek át, ha a csomagon sérülést talál, kérjük azonnal hívja Vevõszolgálatunkat.
    Amennyiben a csomag kibontása után derül ki, hogy egy játék sérült vagy hibás, kérjük jelezze Vevõszolgálatunknak, reklamációját jegyzõkönyvezzük s kérésének megfelelõen a terméket vagy cseréljük vagy visszavesszük. A vásárlásról kapott számlát ezért minden esetben szíveskedjenek megõrizni !

  • MI TÖRTÉNIK HA NEM AZ ELKÉPZELÉSEINKNEK MEGFELELÕ A JÁTÉK ? AZAZ MI A TEENDÕ ELÁLLÁS ESETÉN ?
  • Internetrõl történõ rendelés esetében a vonatkozó kormányrendelet 14 napos elállást biztosít a Vásárlók részére. Azaz, amennyiben a megrendelt játék az Ön elképzeléseinek nem felel meg, úgy 14 naptári napon belül kérjük, hogy a játékot szíveskedjen számlázási címünkre visszajuttani, s kérünk Öntõl egy bankszámla számot, ahova a megrendelés összegét visszautalhatjuk Önnek. További információkért a feltétel nélküli elállásról katt ide ! > 

Végezetül néhány záró gondolatot szeretnénk megosztani Önnel:

A karácsony kisgyermekeink
életének meghatározó ünnepe, szülõként tudjuk ezt mi is.
Mind mi, mind a megrendelés teljesítésében résztvevõ minden partnerünk jól tudja ezt, s azért dolgozunk, hogy minden gyermeknek örömöt, mosolygást, boldogságot juttassunk a karácsonyfa alá.

Hisszük, hogy a csodák igenis léteznek, azonban tudjuk, hogy nem a logisztikában. :(
Az elmúlt években megtapasztaltuk, hogy sok kereskedõ ígér utolsó percek utáni szállítást. Mi ezt idén sem tesszük, mert Boldog Karácsnyhoz szeretnénk hozzájárulni, s számítunk ebben az Önök szíves együttmûködésére is.
Kérjük ezért a Tisztelt Szülõket, Nagyszülõket, hogy a kiválasztott ajándékokat idõben megrendelni szíveskedjenek, s hagyjunk elegendõ idõt a Mikulásnak, majd a Télapónak, hogy kiérjen Önökhöz is biztonságban a csomaggal.

Köszönjük, hogy elolvasta tájékoztatásunkat.
Áldott, békés, örömteli Karácsonyi Ünnepet kívánunk Önnek és Családjának

Keresés