Kérdése van? Várjuk levelét ügyfélszolgálatunkon Kérdése van? Várjuk levelét ügyfélszolgálatunkon!
Kerti játék Gyermek jármû Sportszerek Lányka játék Fiús játék Babavilág Kreatív játékok
Belépés Regisztráció

Koronavírus tájékoztató

Kedves Látogatónk!
Koronavírussal kapcsolatos tájékoztatónkat az alábbiakban folyamatosan frissítjük!

2020.05.25

Örömmel tájékoztatjuk Önöket, hogy személyes átvételi pontunkat 2020.06.02 keddtől újra megnyitjuk. A szokásos H-P 13:00 - 18:00 közti időpontban a megrendelt csomagok személyes átvételét újra biztosítjuk.

Várjuk vissza Önöket szeretettel!


- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 
2020.03.26

Készpénzkimélő fizetési mód választását javasoljuk!
Weboldalunkon a megrendelőlapon kiválasztható a megrendelés banki utalással történő átvétele.
2020 márciustól hazánkban is elindult az azonnali banki átutalásos rendszer, melynek segítségével nem csak hétköznapokon, hanem munkaszüneti napokon is másodperceken belül teljesül átutalása. Ennek köszönhetően átutalással megrendelt csomagja az utánvétes csomagokhoz képest késedelem nélkül, szintén azonnal tud indulni.
A jelenlegi járványhelyzetben kifejezetten javasoljuk a készpénzkimélő, banki átutalásos fizetési mód választását.


- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 
2020.03.21

Változás a számlázásban és a használati utasítások kiküldésében!

Megrendeléseiről 2020.03.21-ig minden esetben a csomagban papír alapú számlát küldtünk! Számláinkat eddig is a szamlazz.hu online számlázó rendszerével állítottuk ki. A kialakult járványhelyzet miatt 2020.03.21-től a megrendelések csomagjában papír alapú számlát már nem adunk, hanem azt minden esetben elektronikus úton küldjük ki Önnek, a megrendelésében megadott e-mail címére. Ha nem kapná meg e-mail értesítőinket kérjük, hogy nézzen bele levelezője spam/levélszemét mappájába is. Amennyiben nem találja, kérjük írjon nekünk Online Ügyfélszolgálatunkra  >>>  vagy a jobb alsó sarokban felugró Facebook Chat alkalmazás segítségével.
A számlázz.hu rendszerrel kiállított számláink pecsét és aláírás nélkül is érvényesek. Amennyiben jogi személyként rendelt, a számlák természetesen elszámolásra továbbra is alkalmasak.

03.21-től a termékek használati utasításait szintén nem papíron küldjük, hanem a csomag szállítási értesítőjét követő e-mailben küldjük el a megrendelésben megadott email címére. 
Ha nem kapná meg e-mail értesítőinket kérjük, hogy nézzen bele levelezője spam/levélszemét mappájába is. Amennyiben nem találja, kérjük írjon nekünk Online Ügyfélszolgálatunkra  >>>  vagy a jobb alsó sarokban felugró Facebook Chat alkalmazás segítségével.

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 

2020.03.15

Bizonyára Ön is értesült már róla, hogy március elején hazánkban is megjelent a koronavírus (COVID-19), azaz sajnos már Magyarországon is vannak fertőzöttek. Bízunk a vírushelyzet jobbra fordulásában, emellett szállítmányozó Partnereinkkel együttműködésben - az esetleges korlátozások ellenére - továbbra is mindent megteszünk azért, hogy magas színvonalú szolgáltatást tudunk nyújtani.

A megrendelt csomagok belföldi kézbesítése jelenleg zavartalanul zajlik. A Nemzeti Népegészségügyi Központ Magyarország területén egyelőre sehova sem vezetett be korlátozást. Amennyiben ezen a téren változás állna be, weboldalunkon haladéktalanul tájékoztatni fogjuk Önöket.

A Hollandiából érkező “dropshipping” jelölésű rendelések szállítása tranzit szállítmányozás útján történik, pillanatnyilag korlátozás és fennakadás nélkül, zökkenőmentesen zajlik.

Az áruk összekészítési és szállítási folyamata során már korábban is fokozott higiéniai eljárásokat vezettünk be és csak egészséges dolgozó vehet részt a munkavégzésben.

A küldemények kézbesítése során lehetőség 03.17-től kezdődően lehetőség van érintés nélküli kézbesítésre. 
Célunk, hogy minimalizáljuk a kézbesítéskor a személyes kontaktust, így amennyiben Ön nem kívánja a futárainknál aláírni az általuk kézbesítésre használt mobil eszközt, úgy az alábbiakban ismertetett alternatív módon is megtörténhet a küldemények átvételének igazolása:

1.) A címzett a kézbesítés során jelzi a futárnak, hogy az érintkezés nélküli igazolást választja.
2.) A címzett által, a korábban kapott előértesítő e-mailben található linkre kattintva, vagy az alairas.expressone.hu weboldalt közvetlenül felkeresve megjelenik egy kód megadására szolgáló ablak.
3.) A csupán pár percig élő véletlenszerűen generált kódot futárunk megadja a címzett részére.
4.) A címzett beírja a kódot, majd a jóváhagyom gombra kattint és az ezt követően megjelenő aláírás mezőben a címzett a saját mobil készülékén igazolni tudja a küldemény átvételét.
5.) Az aláírás mentése gombra kattintva az aláírás elküldésre kerül futárunk részére, aki frissítve készülékét, ellenőrzi ezt saját eszközén, majd fizikailag is átadja a küldeményt.

A fenti biztonságos, érintkezés nélküli kézbesítési megoldás egyetlen fontos feltétele, hogy a címzett mobilkészülékén aktív internet forgalmazás legyen elérhető. 
A futárral történő személyes kontaktus minimalizálása érdekében javasoljuk, hogy megrendelésekor a készpénzkímélő, banki előre utalásos fizetési módot válassza, evvel kézbesítéskor elkerülhető a készpénz kezelés valamint a bankkártyaterminál használata.

A csomagpontunkon történő személyes átvételi lehetőséget 2020.03.15-től bizonytalan ideig felfüggesztjük..

A korlátozások ideje alatt kérjük szíves megértésüket.
Ne feledjék, hogy most legofntosabb az egészségünk megőrzése. Vigyázzanak magukra, mindenkinek jó egészséget kívánunk!

Üdvözlettel,

Keztyüs Marianna
Ügyvezető igazgató
HUNEX Külkereskedelmi Kft.
www.jatekfutar.hu

Keresés