Gyakran Ismételt kérdések
Hogyan tudok rendelni a jatekfutar.hu oldalon ?
-
regisztrációt követõen vagy
-
regisztráció nélkül
Visszaküldési cím:
1211 Budapest,, II. Rákóczi Ferenc út 107-115 E bejárat melletti üzlethelyiség. (Mommies bolt)
Regisztráljak vagy ne ? Mi a különbség ?
A vásárláshoz nem szükséges regisztráció, azonban érdemes regisztrálni, mert megrendelését a jatekfutar.hu oldalunkra való belépést követõen nyomon követheti, gyûjteni tudja a hûségpontokat, valamint újbóli vásárlások alkalmával már nem szükséges szállítási adatait újra megadnia. Regisztráció nélküli rendelés esetén a hûségpontokról, szülinapos programunkról, s az online csomagkövetésrõl sajnos le kell mondania. A regisztráció nem jelenti azt, hogy bármilyen kéretlen levelekkel, híranyagokkal bombázzuk majd Önt. Semmilyen hírlevelet vagy reklám anyagot nem küldünk, hacsak nem ezt Ön kifejezetten és egyértelmûen kérni tõlünk. Adatait - a kiszállítást a megadott címre teljesítõ futár kivételével - másnak ki nem adjuk, illetéktelen kezekbe nem kerül.
Regisztrálni szeretne?
A www.jatekfutar.hu oldalon a regisztráció egyszerû: https://www.jatekfutar.hu/?do=regisztracio . A reigsztráció elvégzését követõen bármikor ha oldalunkon rendelni szeretne már csak be kell lépnie s rendelését a termékek kosárba helyezésével, majd a megrendelés elküldésével adhatja fel. Regisztrációja természetesen bármikor törölhetõ, csak írja meg nekünk az info@jatekfutar.hu e-mail címre.
Nem szeretne regisztrálni?
Rendelését regisztráció nélkül is elküldheti, tegye a terméket a kosárba, majd válassza a jobb oldali sávon a "Regisztráció nélkül rendelek" gombot. A rendelõlapot, kérjük töltse ki, majd a lap alján a "Megrendel" gombra kattintva küldje el megrendelését !
Hogyan vehetem át megrendelésem ?
Személyesen újpesti átvételi irodánkban vagy futárralkiszállítjuk Önnek.
A személyes átvételre
- Budapest XXI., kerületi átvételi pontunkon van lehetõség (1211 Budapest, Rákóczi Ferenc utca 107-115.), nyitvatartásunk: H-P 7:00 - 16:00
- Csak terjedelmes vagy nagy tételû rendelések esetén raktárunkról, visszaigazolást követõen, telefonos idõpont egyeztetés szerint.
Az átvételi pontokon raktárkészletet nem tartunk, csak a már visszaigazolt rendelések átvételére van lehetõség.
Az átvételi pontokon az összekészített árut 5 napig tudjuk tárolni, ezt követõen az árut raktárunkra visszaszállítjuk, a rendelést töröljük, s a foglalt termékeket továbbértékesítjük.
Kiszállításos rendelését raktárunkból szerződött logisztikai partnereink egyike 2-5 munkanapon belül szállítja Önnek házhoz. A kiszállítás idejéről e-mailben és SMS-ben is értesítjük.
Mennyiben kerül a kiszállítás?
0 kg - 20 kg - 1499,- Ft / megrendelés.
20,01 kg - 40 kg - 1999,- Ft / megrendelés
40,01 kg - 70 kg - 3999,- Ft / megrendelés
70,01 kg - 110 kg - 5999,- Ft / megrendelés
110,01 kg - 140 kg - 7999,- Ft / megrendelés
140,01 kg - 7999,- Ft / megrendelés + minden megkezdett extra 50 kg + 1999 ft
Kiszállítást csak belföldi címekre tudunk biztosítani !
Hol tudom megadni, hogy személyesen veszem át a csomagot vagy házhozszállítást kérek?
A megrendelõlap alsó részén az alábbiak szerint kérjük megjelölni:
Áruátvétel módja:
o Személyesen Budapesten (Budapest, 1211 II. Rákóczi Ferenc utca 107-115. (Karácsony Sándor utcára nyílik, „E” lépcsőház mellett)
Nyitva tartás:
Hétfőtől Szombatig: reggel 8:00-18:00
Vasárnap: 9:00-14:00)
o Futárszolgálatos házhozszállítással
Mikor kapom meg a megrendelésemet ?
A játékok nagy része készleten van, ezért a rendeléseket általában 3 munkanapon belül teljesítjük,
kivéve ha a termék adatlapján ezt másként nem jelezzük!
Erre figyelj:
A játékok adatlapján az ár mellett mindig feltüntetjük a várható szállítási határidõt is!
A várható szállítási idõ a megrendelés elküldése és a kézbesítés dátuma közti munkanapok száma.
Amennyiben több különbözõ termék illetve adott termékbõl több darab kerül megrendelésre , a várható szállítási határidõk módosulhatnak. A feltüntetett várható szállítási határidõk mindig a pillanatnyi készlet állapoton alapulnak, melyek változása folyamatos ! A várható szállitási határidõként megadott adatok ezért tájékoztató jellegûek. Amennyiben a megrendelt terméket szállítani nem tudjuk, munkatársunk megadott elérhetõségeik valamelyikén egyeztetés céljából felkeresi Önöket.
FONTOS ! A BANKI ÁTUTALÁSOS FIZETÉSI MÓD A MEGRENDELÉS TELJESÍTÉSÉT 1-2 MUNKANAPPAL LASSÍTHATJA !!!
Milyen fizetési módot válasszak?
Futárszolgálatos kiszállítás esetén:
1., futárnak utánvétellel - A csomag kézbesítésekor a játékot kézbesítõ futár jogosult a csomag (játék+szállítási díj) értékét készpénzben vagy bankkártyával a kézbesítés helyszínén átvenni. Az utánvételes kézbesítés esetén a futárszolgálat a számlaérték után 1% készpénzkezelési díjat számol fel.
2., banki elõre átutalással - A megrendelés feladását követõen, amint a termékbõl raktárkészlettel rendelkezünk pdf. formátumban banki átutalási értesítõt küldünk. Az átutalás beérkeztét követõen a csomagot a futárszolgálatnak átadjuk, aki kézbesíti Önöknek a csomagot. A banki átutalásos fizetési mód kiválasztása esetén a megrendelés feladásától a kézbesítés idõpontjáig hosszabb ügyintézési idõvel kell számolni, azonban a futár utánvételi díj (1%) ebben az esetben megspórolható.
Személyes átvétel esetén az átvételi ponton történõ, helyszíni készpénz fizetést ajánljuk.
Az átvételi pontokon bankkártyás fizetésre nincs lehetõség.
Utalással rendeltem, hogyan utalhatok?
A beérkezett, utalással feladott rendelésekre utalási értesítést küldünk, AMIKOR:
- minden termék raktárunkon van
- minden termék eredeti, gyári csomagolású, melynek épségét ellenõrizzük
- a termékeket szállításra összeállítottuk
AZAZ: Akkor kérjük az utalás indítását, mikor a csomag ellenõrzötten rendben van.
Hogyan tudom meg, hogy a webáruházban feltüntetett játékból van-e készlet ?
A termékek lista nézetében a képek felett látható készleten felirattal jelezzük, hogy az adott termékbõl raktárkészlettel rendelkezünk.

Mi történik akkor ha egy termék mellett azt látom, hogy "elfogyott" ?
Amennyiben a megrendel gomb helyett az látja "elfogyott", akkor az a termék bizonytalan ideig biztosan nem rendelhető. Az újbóli beérkezésről munkatársunk sem fog tudni sajnos felvilágosítást adni.
Pár napja még láttam egy terméket a webáruház kínálatában, most azonban eltûnt, hogy lehet ez ?
Azon termékek, amelyek készleteinkrõl elfogynak, s belõlük beszállítás nincs folyamatban, áruházunkban „kikapcsolásra” kerülnek, így oldalainkról eltûnik. Amint a termékbõl ismét értékesíthetõ készlettel rendelkezünk a játék oldalainkon „visszakapcsolásra” kerül s ismét megjelenik.
"Csak" Karácsonyra/Szülinapra/stb... szeretném a csomagot, még nem, mikor rendeljem meg? Lesz még belõle addig ?
Sajnos fenti kérdések megválaszolásához jóstehetségre lenne szükségünk Azt javasoljuk, hogy rendeld meg most, így biztosan nem maradsz le a termékrõl.
Megkaptuk a rendelést, nem ilyenre számítottunk, szeretnénk inkább elállni a rendeléstõl, hogy tehetem meg ?
Az átvett játéktól 14 napon belül tud elállni. Az elállás menete:
- A terméket kérjük szíveskedj visszajuttatni nekünk személyesen vagy postai úton (normál küldeményként) a 1211 Budapest, Rákóczi Ferenc utca 107-115. szám alatti címünkre. A visszajuttatás költsége Téged, azaz a Megrendelõt terheli.
A vonatkozó kormányrendelet pontosan szabályozza az interneten keresztül leadott rendelések elállásának lehetõségeit, melyet a Vásárlási Információnkban részletesen megtalálsz.
KÉRLEK SOHA ne utánvéttel "portóval" küld vissza a csomagot ! Az így küldött csomagok átvételét visszautasítjuk !
Napokkal ezelõtt feladtam rendelésem de 3 napon belül sem kaptam semmilyen visszajelzést, mit tegyek, egyáltalán megkapták a rendelésem ?
Ennek kizárólag technikai oka lehet ! A megrendelés feldolgozás jelentõs részben automatizált, tehát ilyen esetben internet kapcsolati vagy egyéb technikai ok lehet a háttérben !
Amennyiben megrendelésének elküldésekor azonnal kapott e-mailben egy nyugtázást, s azóta nem kapott egyéb értesítõt, úgy kérjük haladéktalanul lépjen kapcsolatba
Online Vevõszolgálatunkkal !
Amennyiben megrendelését úgy gondolja, hogy elküldte de semmilyen e-mail nem érkezett, úgy kérjük nézze meg mégegyszer levelezõ fiókját, nem -e ment esetleg spam könyvtárba! Ha ott sem talál tõlünk e-mailt, gyõzõdjön meg róla, nem -e csak kosárba tette a terméket de a megrendelést még nem küldte el ?!
Kifejezetten technikai jellegû problémát talált?
Segítsen nekünk, s jelezze Fejlesztõnknek a support@jatekfutar.hu e-mail címre.
Megkaptam a szállítási értesítõt de 5 munkanap elteltével sem kaptam meg a csomagot, mit tegyek?
A kézbesített csomagot sérültnek látom, mi a teendõm?
Amennyiben a kézbesített csomagot sérültnek vagy hiányosnak látja, kérjük, még a futár jelenlétében bontsák ki a csomagot s a sérülést vagy hiányt jegyzõkönyvben azonnal a helyszínen rögzítsék. Ennek elmaradása esetén szállítási sérülésre vagy termék/alkatrész hiányra vonatkozó reklamációt nem áll módunkban elfogadni.