Kérdése van? Várjuk levelét ügyfélszolgálatunkon Kérdése van? Várjuk levelét ügyfélszolgálatunkon!
Kerti játék Gyermek jármû Sportszerek Lányka játék Fiús játék Babavilág Kreatív játékok
Belépés Regisztráció

Gyakran Ismételt kérdések

Hogyan tudok rendelni a jatekfutar.hu oldalon ?

  • regisztrációt követõen vagy
  • regisztráció nélkül
 

Regisztráljak vagy ne ? Mi a különbség ?

A vásárláshoz nem szükséges regisztráció, azonban érdemes regisztrálni, mert megrendelését a jatekfutar.hu oldalunkra való belépést követõen nyomon követheti, gyûjteni tudja a hûségpontokat, valamint újbóli vásárlások alkalmával már nem szükséges szállítási adatait újra megadnia. Regisztráció nélküli rendelés esetén a hûségpontokról, szülinapos programunkról, s az online csomagkövetésrõl sajnos le kell mondania. A regisztráció nem jelenti azt, hogy bármilyen kéretlen levelekkel, híranyagokkal bombázzuk majd Önt. Semmilyen hírlevelet vagy reklám anyagot nem küldünk, hacsak nem ezt Ön kifejezetten és egyértelmûen kérni tõlünk. Adatait - a kiszállítást a megadott címre teljesítõ futár kivételével - másnak ki nem adjuk, illetéktelen kezekbe nem kerül. Adatvédelmi engedély számunk: 2103617/2014/N

Regisztrálni szeretne?

A www.jatekfutar.hu oldalon a regisztráció egyszerû: https://www.jatekfutar.hu/?do=regisztracio . A reigsztráció elvégzését követõen bármikor ha oldalunkon rendelni szeretne már csak be kell lépnie s rendelését a termékek kosárba helyezésével, majd a megrendelés elküldésével adhatja fel. Regisztrációja természetesen bármikor törölhetõ, csak írja meg nekünk az info@jatekfutar.hu e-mail címre.
 

Nem szeretne regisztrálni?

Rendelését regisztráció nélkül is elküldheti, tegye a terméket a kosárba, majd válassza a jobb oldali  sávon a "Regisztráció nélkül rendelek" gombot. A rendelõlapot, kérjük töltse ki, majd a lap alján a "Megrendel" gombra kattintva küldje el megrendelését !
 

Telefonon rendelne?

FONTOS !
Telefonos megrendelés felvételi szolgáltatásunkat sajnos meg kellett szüntetnünk. :(
A 2018 májustól bevezetésre került uniós GDPR adatvédelmi szabályozás ( több GDPR info itt ->) miatt korábbi telefonos elérhetőségünk helyett egy gyors, személyes adataidat biztonságban tartó Online Ügyfélszolgálatot vezettünk be.
Kérdéseiddel, megkereséseddel, ajánlat kéréssel, esetleges reklamációddal fordulj bizalommal Online Ügyfélszolgálatunkhoz, gyorsan válaszolunk !
Az Online Ügyfélszolgálatunkat oldalunkon számos pontról eléred, minden oldalunk felső részében fixen elérhető vagy nyisd meg böngésződben az alábbi linken:
https://www.jatekfutar.hu/online-ugyfelszolgalat
Telefonos rendelést az Online Ügyfélszolgálaton keresztül fogadni sajnos nem tudunk de weboldalunk regisztráció nélküli rendelési felülete rendkívül leegyszerüsített, így megrendelését könnyen, gyorsan, regisztráció nélkül el tudja juttatni hozzánk.
 
 

Hogyan vehetem át megrendelésem  ?

Személyesen újpesti átvételi irodánkban vagy futárralkiszállítjuk Önnek.
 
A személyes átvételre
- Budapest IV., kerületi átvételi pontunkon van lehetõség, nyitvatartásunk: H-P 13:00 - 18:00, vagy
- Csak terjedelmes vagy nagy tételû rendelések esetén váci raktárunkról, visszaigazolást követõen, telefonos idõpont egyeztetés szerint.
Az átvételi pontokon raktárkészletet nem tartunk, csak a már visszaigazolt rendelések átvételére van lehetõség.
Az átvételi pontokon az összekészített árut 5 napig tudjuk tárolni, ezt követõen az árut raktárunkra visszaszállítjuk, a rendelést töröljük, s a foglalt termékeket továbbértékesítjük.
 
Kiszállításos rendelését raktárunkból a Trans-O-Flex Magyarország 24-72 órán belül szállítja Önnek házhoz. A kiszállítás idejéről e-mailben és SMS-ben is értesítjük.

Mennyiben kerül a kiszállítás?

49.999,- Ft rendelési értékig 1200,- Ft (945 Ft + Áfa 27%)
50.000,- Ft feletti rendelésnél 0,- Ft, ingyenes !
Kiszállítást csak belföldi címekre tudunk biztosítani !
 

Hol tudom megadni, hogy személyesen veszem át a csomagot vagy házhozszállítást kérek?

A megrendelõlap alsó részén az alábbiak szerint kérjük megjelölni:
 
Áruátvétel módja:
o Személyesen Budapesten (Budapest, 1045 Széchenyi tér 10.)
o Futárszolgálatos házhozszállítással
 

Mikor kapom meg a megrendelésemet ?

A játékok nagy része készleten van, ezért a rendeléseket általában 3 munkanapon belül teljesítjük,
kivéve ha a termék adatlapján ezt másként nem jelezzük!
Erre figyelj:
 
 

A játékok adatlapján az ár mellett mindig feltüntetjük a várható szállítási határidõt is!
A várható szállítási idõ a megrendelés elküldése és a kézbesítés dátuma közti munkanapok száma.
Amennyiben több különbözõ termék illetve adott termékbõl több darab kerül megrendelésre , a várható szállítási határidõk módosulhatnak. A feltüntetett várható szállítási határidõk mindig a pillanatnyi készlet állapoton alapulnak, melyek változása folyamatos ! A várható szállitási határidõként megadott adatok ezért tájékoztató jellegûek. Amennyiben a megrendelt terméket szállítani nem tudjuk, munkatársunk megadott elérhetõségeik valamelyikén egyeztetés céljából felkeresi Önöket.
FONTOS ! A BANKI ÁTUTALÁSOS FIZETÉSI MÓD A MEGRENDELÉS TELJESÍTÉSÉT 1-2 MUNKANAPPAL LASSÍTHATJA !!!
 

Milyen fizetési módot válasszak?

Futárszolgálatos kiszállítás esetén:
1., futárnak utánvétellel - A csomag kézbesítésekor a játékot kézbesítõ futár jogosult a csomag (játék+szállítási díj) értékét készpénzben vagy bankkártyával a kézbesítés helyszínén átvenni. Az utánvételes kézbesítés esetén a futárszolgálat a számlaérték után 1% készpénzkezelési díjat számol fel.
2., banki elõre átutalással - A megrendelés feladását követõen, amint a termékbõl raktárkészlettel rendelkezünk pdf. formátumban banki átutalási értesítõt küldünk. Az átutalás beérkeztét követõen a csomagot a futárszolgálatnak átadjuk, aki kézbesíti Önöknek a csomagot. A banki átutalásos fizetési mód kiválasztása esetén a megrendelés feladásától a kézbesítés idõpontjáig hosszabb ügyintézési idõvel kell számolni, azonban a futár utánvételi díj (1%) ebben az esetben megspórolható.
Személyes átvétel esetén az átvételi ponton történõ, helyszíni készpénz fizetést ajánljuk.
Az átvételi pontokon bankkártyás fizetésre nincs lehetõség.
 

Utalással rendeltem, hogyan utalhatok?

A beérkezett, utalással feladott rendelésekre utalási értesítést küldünk, AMIKOR:
- minden termék raktárunkon van
- minden termék eredeti, gyári csomagolású, melynek épségét ellenõrizzük
- a termékeket szállításra összeállítottuk
AZAZ: Akkor kérjük az utalás indítását, mikor a csomag ellenõrzötten rendben van.
 

Hogyan tudom meg, hogy a webáruházban feltüntetett játékból van-e készlet ? 

A termékek lista nézetében a képek felett látható készleten felirattal jelezzük, hogy az adott termékbõl raktárkészlettel rendelkezünk.

 

Mi történik akkor ha egy termék mellett azt látom, hogy "elfogyott" ?

Amennyiben a megrendel gomb helyett az látja "elfogyott", akkor az a termék bizonytalan ideig biztosan nem rendelhető. Az újbóli beérkezésről munkatársunk sem fog tudni sajnos felvilágosítást adni.
 

Pár napja még láttam egy terméket a webáruház kínálatában, most azonban eltûnt, hogy lehet ez ? 

Azon termékek, amelyek készleteinkrõl elfogynak, s belõlük beszállítás nincs folyamatban, áruházunkban „kikapcsolásra” kerülnek, így  oldalainkról eltûnik. Amint a termékbõl ismét értékesíthetõ készlettel rendelkezünk a játék oldalainkon „visszakapcsolásra” kerül s ismét megjelenik.
 

"Csak" Karácsonyra/Szülinapra/stb... szeretném a csomagot, még nem, mikor rendeljem meg? Lesz még belõle addig ?

Sajnos fenti kérdések megválaszolásához jóstehetségre lenne szükségünk  Azt javasoljuk, hogy rendeld meg most, így biztosan nem maradsz le a termékrõl.
 

Megkaptuk a rendelést, nem ilyenre számítottunk, szeretnénk inkább elállni a rendeléstõl, hogy tehetem meg ?

Az átvett játéktól 14 napon belül tud elállni. Az elállás menete:
- A terméket kérjük szíveskedj visszajuttatni nekünk személyesen vagy postai úton (normál küldeményként) a számlánkon is megtalálható található 1045 Budapest, Széchenyi tér 10. szám alatti címünkre. A visszajuttatás költsége Téged, azaz a Megrendelõt terheli. 
- Kérjük a csomagba tedd bele kinyomtatva, kitöltve az itt letölthetõ elállási nyilatkozatot. Utánvétes vagy portós csomagokat nem áll módunkban átvenni.
 
A vonatkozó kormányrendelet pontosan szabályozza az interneten keresztül leadott rendelések elállásának lehetõségeit, melyet a Vásárlási Információnkban részletesen megtalálsz.
KÉRLEK SOHA ne utánvéttel "portóval" küld vissza a csomagot ! Az így küldött csomagok átvételét visszautasítjuk !
 

Napokkal ezelõtt feladtam rendelésem de 3 napon belül sem kaptam semmilyen visszajelzést, mit tegyek, egyáltalán megkapták a rendelésem ? 

Ennek kizárólag technikai oka lehet ! A megrendelés feldolgozás jelentõs részben automatizált, tehát ilyen esetben internet kapcsolati vagy egyéb technikai ok lehet a háttérben !
Amennyiben megrendelésének elküldésekor azonnal kapott e-mailben egy nyugtázást, s azóta nem kapott egyéb értesítõt, úgy kérjük haladéktalanul lépjen kapcsolatba Online Vevõszolgálatunkkal
Amennyiben megrendelését úgy gondolja, hogy elküldte de semmilyen e-mail nem érkezett, úgy kérjük nézze meg mégegyszer levelezõ fiókját, nem -e ment esetleg spam könyvtárba! Ha ott sem talál tõlünk e-mailt, gyõzõdjön meg róla, nem -e csak kosárba tette a terméket de a megrendelést még nem küldte el ?!
Ha bizonytalan, inkább lépjen kapcsolatba Online Vevõszolgálatunkkal !
 

Kifejezetten technikai jellegû problémát talált?

Segítsen nekünk, s jelezze Fejlesztõnknek a support@jatekfutar.hu e-mail címre.
 

Megkaptam a szállítási értesítõt de 2 munkanap elteltével sem kaptam meg a csomagot, mit tegyek?

Szerzõdött partnerünk a Trans-O-Flex Magyarország 24-48 órán belüli szállítást vállallnak, ezért ha Ön 2 munkanap elteltével sem kapja meg a csomagját a Trans-O-Flex  ügyfélszolgálatánál szíveskedjen csomagkövetési információt kérni ( 00.36.1.8.777.400 vagy a 00.36.1.8.777 444 -es telefonszámon, illetve az ugyfelszolgalat@tof.hu e-mail címen) vagy forduljon Online Vevõszolgálatunkhoz !
 

A kézbesített csomagot sérültnek látom, mi a teendõm?

Amennyiben a kézbesített csomagot sérültnek vagy hiányosnak látja, kérjük, még a futár jelenlétében bontsák ki a csomagot s a sérülést vagy hiányt jegyzõkönyvben azonnal a helyszínen rögzítsék. Ennek elmaradása esetén szállítási sérülésre vagy termék/alkatrész hiányra vonatkozó reklamációt nem áll módunkban elfogadni.

Keresés