Kérdése van? (30) 632-0767 (30) 632-0767 Kérdése van? Munkanapokon 09:00-16:00 között várjuk megkeresését Online Vevőszolgálatunkon!

Gyakran Ismételt kérdések


Hogyan tudok rendelni a jatekfutar.hu oldalon ?

  • regisztrációt követõen vagy
  • regisztráció nélkül vagy
  • Telefonon a 06.30.632.0767-es számon Hétfő - Péntek 09:00 - 16:00 között.
    A telefon gyakran leterhelt ezért nem mindig tudjuk felvenni. Bátorítunk, hogy rendelésed egyszerűen és gyorsan, regisztráció nélkül küld el online felületünkről !
Szombaton és Vasárnap ZÁRVA tartunk !
 

Regisztráljak vagy ne ? Mi a különbség ?

A vásárláshoz nem szükséges regisztráció, azonban érdemes regisztrálni, mert megrendelését a jatekfutar.hu oldalunkra való belépést követõen nyomon követheti, gyûjteni tudja a hûségpontokat, valamint újbóli vásárlások alkalmával már nem szükséges szállítási adatait újra megadnia. Regisztráció nélküli és telefonos rendelés esetén a hûségpontokról, szülinapos programunkról, s az online csomagkövetésrõl sajnos le kell mondania. A regisztráció nem jelenti azt, hogy bármilyen kéretlen levelekkel, híranyagokkal bombázzuk majd Önt. Semmilyen hírlevelet vagy reklám anyagot nem küldünk, hacsak nem ezt Ön kifejezetten és egyértelmûen kérni tõlünk. Adatait - a kiszállítást a megadott címre teljesítõ futár kivételével - másnak ki nem adjuk, illetéktelen kezekbe nem kerül. Adatvédelmi engedély számunk: 2103617/2014/N

Regisztrálni szeretne?

A www.jatekfutar.hu oldalon a regisztráció egyszerû: https://www.jatekfutar.hu/?do=regisztracio . A reigsztráció elvégzését követõen bármikor ha oldalunkon rendelni szeretne már csak be kell lépnie s rendelését a termékek kosárba helyezésével, majd a megrendelés elküldésével adhatja fel. Regisztrációja természetesen bármikor törölhetõ, csak írja meg nekünk az info@jatekfutar.hu e-mail címre.
 

Nem szeretne regisztrálni?

Rendelését regisztráció nélkül is elküldheti, tegye a terméket a kosárba, majd válassza a jobb oldali  sávon a "Regisztráció nélkül rendelek" gombot. A rendelõlapot, kérjük töltse ki, majd a lap alján a "Megrendel" gombra kattintva küldje el megrendelését !
 

Telefonon rendelne?

Rendelését telefonon is felvesszük H-P, 09:00 - 16:00 között a 00.36.30.632.0767-es telefonszámunkon.
A telefon gyakran leterhelt ezért nem mindig tudjuk felvenni. Bátorítunk, hogy rendelésed egyszerűen és gyorsan, regisztráció nélkül küld el online felületünkről !
 
 

Hogyan vehetem át megrendelésem  ?

Személyesen újpesti átvételi irodánkban vagy futárralkiszállítjuk Önnek.
 
A személyes átvételre
- Budapest IV., kerületi átvételi pontunkon van lehetõség, nyitvatartásunk: H-P 13:00 - 18:00, vagy
- Csak terjedelmes vagy nagy tételû rendelések esetén váci raktárunkról, visszaigazolást követõen, telefonos idõpont egyeztetés szerint.
Az átvételi pontokon raktárkészletet nem tartunk, csak a már visszaigazolt rendelések átvételére van lehetõség.
Az átvételi pontokon az összekészített árut 5 napig tudjuk tárolni, ezt követõen az árut raktárunkra visszaszállítjuk, a rendelést töröljük, s a foglalt termékeket továbbértékesítjük.
 
Kiszállításos rendelését raktárunkból a Trans-O-Flex Magyarország 24-72 órán belül szállítja Önnek házhoz. A kiszállítás idejéről e-mailben és SMS-ben is értesítjük.

Mennyiben kerül a kiszállítás?

49.999,- Ft rendelési értékig 1200,- Ft (945 Ft + Áfa 27%)
50.000,- Ft feletti rendelésnél 0,- Ft, ingyenes !
Kiszállítást csak belföldi címekre tudunk biztosítani !
 

Hol tudom megadni, hogy személyesen veszem át a csomagot vagy házhozszállítást kérek?

A megrendelõlap alsó részén az alábbiak szerint kérjük megjelölni:
 
Áruátvétel módja:
o Személyesen Budapesten (Budapest, 1045 Széchenyi tér 10.)
o Futárszolgálatos házhozszállítással
 

Mikor kapom meg a megrendelésemet ?

A játékok nagy része készleten van, ezért a rendeléseket általában 3 munkanapon belül teljesítjük,
kivéve ha a termék adatlapján ezt másként nem jelezzük!
Erre figyelj:
 
 

A játékok adatlapján az ár mellett mindig feltüntetjük a várható szállítási határidõt is!
A várható szállítási idõ a megrendelés elküldése és a kézbesítés dátuma közti munkanapok száma.
Amennyiben több különbözõ termék illetve adott termékbõl több darab kerül megrendelésre , a várható szállítási határidõk módosulhatnak. A feltüntetett várható szállítási határidõk mindig a pillanatnyi készlet állapoton alapulnak, melyek változása folyamatos ! A várható szállitási határidõként megadott adatok ezért tájékoztató jellegûek. Amennyiben a megrendelt terméket szállítani nem tudjuk, munkatársunk megadott elérhetõségeik valamelyikén egyeztetés céljából felkeresi Önöket.
FONTOS ! A BANKI ÁTUTALÁSOS FIZETÉSI MÓD A MEGRENDELÉS TELJESÍTÉSÉT 1-2 MUNKANAPPAL LASSÍTHATJA !!!
 

Milyen fizetési módot válasszak?

Futárszolgálatos kiszállítás esetén:
1., futárnak utánvétellel - A csomag kézbesítésekor a játékot kézbesítõ futár jogosult a csomag (játék+szállítási díj) értékét készpénzben vagy bankkártyával a kézbesítés helyszínén átvenni. Az utánvételes kézbesítés esetén a futárszolgálat a számlaérték után 1% készpénzkezelési díjat számol fel.
2., banki elõre átutalással - A megrendelés feladását követõen, amint a termékbõl raktárkészlettel rendelkezünk pdf. formátumban banki átutalási értesítõt küldünk. Az átutalás beérkeztét követõen a csomagot a futárszolgálatnak átadjuk, aki kézbesíti Önöknek a csomagot. A banki átutalásos fizetési mód kiválasztása esetén a megrendelés feladásától a kézbesítés idõpontjáig hosszabb ügyintézési idõvel kell számolni, azonban a futár utánvételi díj (1%) ebben az esetben megspórolható.
Személyes átvétel esetén az átvételi ponton történõ, helyszíni készpénz fizetést ajánljuk.
Az átvételi pontokon bankkártyás fizetésre nincs lehetõség.
 

Utalással rendeltem, hogyan utalhatok?

A beérkezett, utalással feladott rendelésekre utalási értesítést küldünk, AMIKOR:
- minden termék raktárunkon van
- minden termék eredeti, gyári csomagolású, melynek épségét ellenõrizzük
- a termékeket szállításra összeállítottuk
AZAZ: Akkor kérjük az utalás indítását, mikor a csomag ellenõrzötten rendben van.
 

Hogyan tudom meg, hogy a webáruházban feltüntetett játékból van-e készlet ? 

A termékek lista nézetében a képek felett látható készleten felirattal jelezzük, hogy az adott termékbõl raktárkészlettel rendelkezünk.

 

Mi történik akkor ha egy termék mellett azt látom, hogy "elfogyott" ?

Amennyiben a megrendel gomb helyett az látja "elfogyott", akkor az a termék bizonytalan ideig biztosan nem rendelhető. Az újbóli beérkezésről munkatársunk sem fog tudni sajnos felvilágosítást adni.
 

Pár napja még láttam egy terméket a webáruház kínálatában, most azonban eltûnt, hogy lehet ez ? 

Azon termékek, amelyek készleteinkrõl elfogynak, s belõlük beszállítás nincs folyamatban, áruházunkban „kikapcsolásra” kerülnek, így  oldalainkról eltûnik. Amint a termékbõl ismét értékesíthetõ készlettel rendelkezünk a játék oldalainkon „visszakapcsolásra” kerül s ismét megjelenik.
 

"Csak" Karácsonyra/Szülinapra/stb... szeretném a csomagot, még nem, mikor rendeljem meg? Lesz még belõle addig ?

Sajnos fenti kérdések megválaszolásához jóstehetségre lenne szükségünk  Azt javasoljuk, hogy rendeld meg most, így biztosan nem maradsz le a termékrõl.
 

Megkaptuk a rendelést, nem ilyenre számítottunk, szeretnénk inkább elállni a rendeléstõl, hogy tehetem meg ?

Az átvett játéktól 14 napon belül tud elállni. Az elállás menete:
- A terméket kérjük szíveskedj visszajuttatni nekünk személyesen vagy postai úton (normál küldeményként) a számlánkon is megtalálható található 1045 Budapest, Széchenyi tér 10. szám alatti címünkre. A visszajuttatás költsége Téged, azaz a Megrendelõt terheli. 
- Kérjük a csomagba tedd bele kinyomtatva, kitöltve az itt letölthetõ elállási nyilatkozatot. Utánvétes vagy portós csomagokat nem áll módunkban átvenni.
 
A vonatkozó kormányrendelet pontosan szabályozza az interneten keresztül leadott rendelések elállásának lehetõségeit, melyet a Vásárlási Információnkban részletesen megtalálsz.
KÉRLEK SOHA ne utánvéttel "portóval" küld vissza a csomagot ! Az így küldött csomagok átvételét visszautasítjuk !
 

Napokkal ezelõtt feladtam rendelésem de 3 napon belül sem kaptam semmilyen visszajelzést, mit tegyek, egyáltalán megkapták a rendelésem ? 

Ennek kizárólag technikai oka lehet ! A megrendelés feldolgozás jelentõs részben automatizált, tehát ilyen esetben internet kapcsolati vagy egyéb technikai ok lehet a háttérben !
Amennyiben megrendelésének elküldésekor azonnal kapott e-mailben egy nyugtázást, s azóta nem kapott egyéb értesítõt, úgy kérjük haladéktalanul lépjen kapcsolatba Online Vevõszolgálatunkkal
Amennyiben megrendelését úgy gondolja, hogy elküldte de semmilyen e-mail nem érkezett, úgy kérjük nézze meg mégegyszer levelezõ fiókját, nem -e ment esetleg spam könyvtárba! Ha ott sem talál tõlünk e-mailt, gyõzõdjön meg róla, nem -e csak kosárba tette a terméket de a megrendelést még nem küldte el ?!
Ha bizonytalan, inkább lépjen kapcsolatba Online Vevõszolgálatunkkal !
 

Kifejezetten technikai jellegû problémát talált?

Segítsen nekünk, s jelezze Fejlesztõnknek a support@jatekfutar.hu e-mail címre.
 

Megkaptam a szállítási értesítõt de 2 munkanap elteltével sem kaptam meg a csomagot, mit tegyek?

Szerzõdött partnerünk a Trans-O-Flex Magyarország 24-48 órán belüli szállítást vállallnak, ezért ha Ön 2 munkanap elteltével sem kapja meg a csomagját a Trans-O-Flex  ügyfélszolgálatánál szíveskedjen csomagkövetési információt kérni ( 00.36.1.8.777.400 vagy a 00.36.1.8.777 444 -es telefonszámon, illetve az ugyfelszolgalat@tof.hu e-mail címen) vagy forduljon Online Vevõszolgálatunkhoz !
 

A kézbesített csomagot sérültnek látom, mi a teendõm?

Amennyiben a kézbesített csomagot sérültnek vagy hiányosnak látja, kérjük, még a futár jelenlétében bontsák ki a csomagot s a sérülést vagy hiányt jegyzõkönyvben azonnal a helyszínen rögzítsék. Ennek elmaradása esetén szállítási sérülésre vagy termék/alkatrész hiányra vonatkozó reklamációt nem áll módu