A jelen Általános Szerzõdési Feltételek (a továbbiakban: ÁSZF) a HUNEX Külkereskedelmi Kft. (továbbiakban: Szolgáltató) által nyújtott elektronikus kereskedelmi szolgáltatásokat igénybe vevõ Ügyfél (a továbbiakban: Fogyasztó) jogait és kötelezettségeit tartalmazza.
REGISZTRÁCIÓ
A www.jatekfutar.hu internetes áruház oldalain Ön regisztráció nélkül nézelõdhet, megtekintheti termékeinket és árainkat. A menük segítségével termékcsoportok között kigyûjtéseket tekinthet meg. Amennyiben vásárolni szeretne, regisztrálhat vagy regisztráció nélkül is rendelhet. A regisztrációs mûvelet folyamán adhatja meg számlázási és szállítási adatait. A regisztráció az Ön kényelmét is szolgálja, hiszen ha újra nálunk vásárol, belépéskor a jobb oldalon elegendõ megadnia e-mail címét és jelszavát, és már rendelhet is. Belépést követõen az Ön Neve jelenik meg a Felhasználó felirat alatt, s adataira, rendeléseire vonatkozó almenüpontokat talál. Az adatmódosítás feliratra kattintva bármikor módosíthatja regisztrált adatait, a Jelszócsere feliratra kattintva korábbi jelszavát tetszõleges, minimum 6 karakterû jelszóra cserélheti. A Korábbi Rendelések feliratra kattintva a regisztrációját követõen leadott összes megrendelését és azok online feldolgozási státuszait tekintheti meg.
A MEGVÁSÁROLNI KÍVÁNT TERMÉK KIVÁLASZTÁSA
Termékeink között számos módon találhatja meg, amire szüksége van. A felső részben lévő menüsorban fõ termékcsoportokat talál, melyek kiválasztásával újabb al-termékcsoport gombok jelennek meg a képernyõ közepén. Ezeken a gombokon keresztül eljuthat egy terméklistára, amelyben a termékekkel kapcsolatos legfontosabb információkat, árat, termékfotót, méretet, ajánlást talál. Az oldal tetején talál egy keresõt, amivel terméknévre, licencre, márkára, cikkszámra vagy akár a leírásban szereplõ szóra is rákereshet. Az oldal alján márkanév/gyártó szerinti keresésre is lehetõség van. Lehetõség van továbbá licencek, akciós és kifutó termékek, legkedveltebb termékek listázására is.
VÁSÁRLÁS
A megvásárolni kívánt játékot a termék mellett található „Kosárba!” gombra kattintva egy virtuális bevásárló kosárba gyûjtheti. Ha kosarában már van termék, annak teljes tartalmát folyamatosan nyomon követheti az oldal tetején a „Kosár” feliratú boksz-ban. Ha mindent összegyûjtött, amit vásárolni szeretne, ugyanott, a "Megrendel" gombra kattintva léphet tovább a vásárlási folyamatban. Egy rendelés alkalmával több terméket is a kosárba tudnak tenni. A megrendelés elküldése elõtt még egyszer megtekintheti kosarának tartalmát, s egyben ellenõrizheti a számlázási, szállítási címet, értesítési telefonszámát, a megrendelt termékeket. Ha valamely adat hibás, a megrendelés elküldése elõtt itt még szabadon módosíthatja. A kosárból terméket a mennyiség 0 db-ra történõ átírásával törölhet. A megrendelõ lap alján a „A vásárlási feltételeket elolvastam és tudomásul vettem” felirat melletti és az Adatvédelmi irányelvek melletti jelölõ négyzet bepipálásával és a "Megrendel" gomb megnyomásával küldheti el nekünk megrendelését.
Megrendelésének leadásával Ön a Játékfutár Webáruházat mûködtetõ Hunex Külkereskedelmi Kft. vásárlója lesz. Kérjük, tanulmányozza át az alábbi tudnivalókat [ÁSZF]:
A TÁVOLLÉVÕK KÖZTI SZERZÕDÉS
A fogyasztó és a vállalkozás közötti szerzõdések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet rendelkezései alapján a Szolgáltató adatai:
szolgáltató neve: |
HUNEX Külkereskedelmi Kft. |
székhelyének címe: |
1045 Budapest, Széchenyi tér 10. |
postai címe: |
1045 Budapest, Széchenyi tér 10. |
Online Ügyfélszolgálat: |
|
Weboldal: |
www.jatekfutar.hu |
elektronikus levelezési címe: |
info@jatekfutar.hu |
cégjegyzékszám: |
Cg.01-09-061967 |
adószáma: |
10241442-2-41. |
pénzforgalmi jelzõszáma |
MagNet Bank Zrt. 16200230-10036444 |
A Szolgáltató a távollévõk közötti szerzõdés megkötése során a saját nevében jár el.
A megrendelés elküldésével Ön vagy cége kötelezettséget vállal arra, hogy a megrendelt árut átveszi és a vételárat illetve esetleges szállítási, utánvételi díjakat telephelyünkön készpénzben vagy banki elõutalással, vagy az átvételkor futárnak a megrendelésben megjelölt módon kiegyenlíti. A weboldalon megjelentetett árak bruttó darab árak, azonban a szállítási költségeket nem tartalmazzák.
Áraink erõsen árfolyam függõk, ezért az árváltozás jogát fenntartjuk.
Rendelését minden esetben írásban visszaigazoljuk. Amennyiben ez 8 munkanapon belül nem lehetséges írásban vagy telefonon értesítjük Önt, s kérésére a rendelést töröljük a rendszerünkbõl. A termékleírásban olvasható "várható szállítási határidõ" jelentése: Várhatóan a megrendelés feladása és a kézbesítés dátuma közti munkanapok száma. FONTOS ! A BANKI ÁTUTALÁSOS FIZETÉSI MÓD A MEGRENDELÉS TELJESÍTÉSÉT 1-3 MUNKANAPPAL LASSÍTHATJA !!! Amennyiben több különbözõ termék illetve adott termékbõl több darab kerül megrendelésre , a várható szállítási határidõk módosulhatnak. A feltüntetett várható szállítási határidõk mindig a pillanatnyi készlet állapoton alapulnak, melyek változása folyamatos ! A várható szállítási határidõként megadott adatok ezért tájékoztató jellegûek, a Hunex Kft. részérõl szállítási határidõre vonatkozó kötelezettség vállalást nem jelentenek. A megrendelõlap kitöltésével és elküldésével és annak a Hunex Külkereskedelmi Kft. e-mail által történõ visszaigazolásával a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet alapján távollévõk közötti szerzõdés jön létre a Hunex Külkereskedelmi Kft. mint Eladó, valamint a Megrendelõ, mint Vevõ között a jelen ASZF-ben foglalt feltételek szerint
Az esetleges jogviták elbírálására Felek a Pesti Központi Kerületi Bíróság illetékességét kötik ki. Az itt nem szabályozott kérdésekre a Polgári Törvénykönyv, valamint a távollévõk között kötött szerzõdésekrõl szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendeletszabályai az irányadóak.
A honlap használatának segítségével létrejövõ szerzõdések nyelve a magyar, az ily módon kötött szerzõdéseket a Hunex Külkereskedelmi Kft. tárolja és sorszámmal látja el, ami nem más, mint a Megrendelési szám. Korábbi megrendeléseihez az áruházba való belépést követõen bármikor Ön is hozzáférhet, a "korábbi rendeléseim" menüpont alatt.
VÉTELÁR, FIZETÉSI FELTÉTELEK, SZÁLLÍTÁSI INFORMÁCIÓK
Az adott termék vételára mindig a termék mellett feltüntetett összeg, amely tartalmazza az általános forgalmi adót. A termékek vételára nem tartalmazza a szállítás költségét, így további költségek merülhetnek fel.
Az ár minden esetben Magyar Forintban értendõ. A termékek mellett szereplõ vételárak biztosan nem változnak meg a megrendelés leadása és az árucikkek kézhezvétele közötti idõszakban, Ön tehát azt az árat fizeti, amelyet megrendeléskor lát az oldalon.
A vételár kiegyenlítése és a szállítás az alábbi módon történhet:
- Jatekfutar.hu Webáruház átvételi ponton személyesen készpénzben, visszaigazolást követõen.
- Magyarország területén belül a futárszolgálatnak készpénzben. (Utánvétel)
- A megrendelés visszaigazolását követõen, Proforma számla ellenében, 3 naptári napon belül banki átutalással.
HÁZHOZSZÁLLÍTÁS
Cégünk a megrendelt terméke(ke)t szerzõdött futárcég bevonásával szállítja házhoz. Minden csomag küldeményben ÁFÁ-s számlát küldünk, amely a szállítási költséget is tartalmazza. A futárcég szállítási és készpénzkezelési díjai(utánvételi díj) honlapunkon minden esetben részletesen olvashatók !
FONTOS: kérjük, hogy a csomag átvételekor a csomag és a csomagolás épségét szíveskedjen ellenõrízni ! Amennyiben bármilyen sérülést talál a csomagon, kérjük, még a szállító cég alkalmazottjának jelenlétében kérje a csomagolás kibontását, gyõzõdjön meg róla, hogy a termék nem szenvedett -e sérülést, hiánytalanul megvan-e minden termék vagy alkatrész s ha nem, azt még a futár jelenlétében jegyzõkönyvben rögzíttesse, és ONLINE VEVÕSZOLGÁLATUNKHOZ feltétlenül írásban jutassa el !
Futártól való áruátvételt követõen szállítási sérülésre vonatkozó reklamációt nem áll módunkban elfogadni.
[ Szállítási díjak, feltételek ide kattintva megtekinthetõk ! ]
Személyes átvétel:
Játékfutár Webáruház átvételi pont:
Cím: 1045 Budapest, Széchenyi tér 10.
Nyitvatartás: Munkanapokon 13:00 - 18:00
Személyes átvételes megrendelésének visszaigazolásául írásban "áru átvételi értesítõt" küldünk. Az evvel foglalásba tett játék átvételére a visszaigazolástól számított 5 munkanapon belül van lehetõség. Amennyiben az átvételi értesítõ kiküldését követõen az áru átvétel 5 munkanapon belül nem történik meg, Hunex Kft. fenntartja magának a jogot az áru szabadon történõ továbbértékesítésére.
Lehetõséget biztosítunk a készpénzkímélõ, banki elõre utalásos fizetésre. Ezesetben a megrendelés tételes visszaigazolásakor az átutaláshoz szükséges Proforma számlát "PDF" formátumban regisztrált e-mail címére megküldjük. A pénzügyi teljesítést követõen az áru kiszállítását azonnal megkezdjük illetve személyes átvétel esetén az áru átvételi értesítõt írásban megküldjük. A bankszámlánkra történõ készpénzes befizetés befizetés esetén kérjük érdeklõdjön a készpénz befizetés banki tranzakciós díjáról, annak díja ugyanis a befizetett összegbõl a bank által levonásra kerül ! A megrendelés teljes összegének beérkezéséig az áru kiszállítását nem tudjunk megkezdeni. Fontos, hogy a banki tranzakció tényleges megtörténtét követõen van lehetõségünk a kézbesítés megkezdésére, az átutalás, mint tranzakció elindításáról küldött banki "igazolásokat" nem áll módunkban elfogadni. Fentiekbõl adódóan - banktól függõen - az átutalásos fizetési mód választása a megrendelés teljesítésének határidejét akár 1-2 munkanappal is lassíthatja !
Külföldi kézbesítési címre egyelõre nem tudunk rendeléseket teljesíteni.
A Szolgáltató a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 1. számú mellékletében foglaltak alapján az Elállás/Felmondás jogának gyakorlásával kapcsolatban az alábbi tájékoztatást adja:
„Elállási/Felmondási mintatájékoztató
Elállási/Felmondási jog
Ön 14 napon belül jogosult indokolás nélkül elállni a szerzõdéstõl. Az elállási/felmondási határidõ, termék adásvételére irányuló szerzõdés esetében attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le, amelyen Ön vagy az Ön által megjelölt, a fuvarozótól eltérõ harmadik személy a terméket átveszi, több tételbõl vagy darabból álló termék szolgáltatásakor: amelyen Ön vagy az Ön által megjelölt, a fuvarozótól eltérõ harmadik személy az utolsó tételt vagy darabot átveszi.
Ha Ön elállási/felmondási jogával élni kíván, elállási/felmondási szándékát tartalmazó egyértelmû nyilatkozatát köteles eljuttatni elektronikus úton küldött levél útján az info@jatekfutar.hu email címre.
Ebbõl a célból felhasználhatja az ITT LETÖLTHETÕ vagy alábbiakban mellékelt elállási/felmondási nyilatkozat-mintát is:
„Elállási/Felmondási nyilatkozatminta
(csak a szerzõdéstõl való elállási/felmondási szándék esetén töltse ki és juttassa vissza)
Címzett: HUNEX Külkereskedelmi Kft. 1045 Budapest, Széchenyi tér 10.
Alulírott/ak …………………. kijelentem/kijelentjük, ………………………… hogy gyakorlom/gyakoroljuk elállási/felmondási jogomat/jogunkat az alábbi termék/ek adásvételére vagy az alábbi szolgáltatás nyújtására irányuló szerzõdés tekintetében:
Szerzõdéskötés idõpontja /átvétel idõpontja:………………………………………
A fogyasztó(k) neve:……………………………………………………………….
A számla vagy a megrendelés sorszáma: …………………………………….
A fogyasztó(k) címe:……………………………………………………………….
A fogyasztó(k) aláírása:
Kelt…………………, ….. … ..”
Ön határidõben gyakorolja elállási/felmondási jogát, ha a fent megjelölt határidõ lejárta elõtt elküldi elállási/felmondási nyilatkozatát.
Az elállás/felmondás joghatásai
Ha Ön eláll a szerzõdéstõl, haladéktalanul, de legkésõbb az Ön elállási nyilatkozatának kézhezvételétõl számított 14 napon belül visszatérítjük az Ön által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást, ideértve a fuvarozási költséget is (kivéve azokat a többletköltségeket, amelyek amiatt merültek fel, hogy Ön az általunk felkínált, legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérõ fuvarozási módot választott.) A visszatérítés során banki átutalásos fizetési módot alkalmazunk, kivéve, ha Ön más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag Önt semmilyen többletköltség nem terheli.
A visszatérítést mindaddig visszatarthatjuk, amíg vissza nem kaptuk a terméket, vagy Ön nem igazolta, hogy azt visszaküldte: a kettõ közül a korábbi idõpontot kell figyelembe venni.
Ön köteles számunkra a terméket indokolatlan késedelem nélkül, de legkésõbb elállási nyilatkozatának közlésétõl számított 14 napon belül visszaküldeni vagy átadni. A határidõ betartottnak minõsül, ha a 14 napos határidõ letelte elõtt elküldi a terméket. A termék visszaküldésének közvetlen költségét Ön viseli. Utánvétes vagy "portós" csomagokat nem veszünk át ! Kérjük sima küldeményként juttassa vissza részünkre a terméket.
Ön kizárólag akkor vonható felelõsségre a termékben bekövetkezett értékcsökkenésért, ha az a termék jellegének, tulajdonságainak és mûködésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használat miatt következett be.”
Szolgáltató kifejezetten felhívja a Fogyasztó figyelmét, - tekintettel arra, hogy a termékeinket importáljuk, - a Fogyasztó nem gyakorolhatja az elállási jogát a 45/2014 (II.26.) Korm. Rendelet 29. § (1) bekezdés b.) és i) pontjaiban meghatározott esetben, azaz olyan termékek tekintetében, amelyeknek ára, a vállalkozás által nem befolyásolható módon, a pénzpiaci változások miatt, az elállásra nyitva álló határidõ alatt jelentõs mértékben változik, továbbá lezárt csomagolású hang-, illetve képfelvétel, valamint számítógépes szoftver példányának adásvétele tekintetében, ha az átadást követõen a fogyasztó a csomagolást felbontotta.
A Szolgáltató a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 11. § (1) m) pontjában foglalt kötelezettségének eleget téve a Korm. rendelet 3. számú mellékletében foglaltak alapján a kellékszavatosságról, a termékszavatosságról és a jótállásról szóló mintatájékoztató felhasználásával az alábbi tájékoztatást nyújtja.
„1. Kellékszavatosság
Milyen esetben élhet Ön a kellékszavatossági jogával?
Ön a HUNEX Külkereskedelmi Kft. hibás teljesítése esetén a vállalkozással szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.
Milyen jogok illetik meg Önt kellékszavatossági igénye alapján?
Ön - választása szerint-az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet:
Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül az Ön által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a vállalkozás költségére Ön is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy - végsõ esetben - a szerzõdéstõl is elállhat.
Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Ön viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot.
Milyen határidõben érvényesítheti Ön kellékszavatossági igényét?
Ön köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem késõbb, mint a hiba felfedezésétõl számított kettõ hónapon belül közölni. Ugyanakkor felhívom a figyelmét, hogy a szerzõdés teljesítésétõl számított két éves elévülési határidõn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti.
Kivel szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét?
Ön a vállalkozással szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.
Milyen egyéb feltétele van kellékszavatossági jogai érvényesítésének?
A teljesítéstõl számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Ön igazolja, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást a HUNEX Külkereskedelmi Kft. nyújtotta. A teljesítéstõl számított hat hónap eltelte után azonban már Ön köteles bizonyítani, hogy az Ön által felismert hiba már a teljesítés idõpontjában is megvolt.
2. Termékszavatosság
Milyen esetben élhet Ön a termékszavatossági jogával?
Ingó dolog (termék) hibája esetén Ön - választása szerint - az 1. pontban meghatározott jogát vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.
Milyen jogok illetik meg Önt termékszavatossági igénye alapján?
Termékszavatossági igényként Ön kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.
Milyen esetben minõsül a termék hibásnak?
A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minõségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplõ tulajdonságokkal
Milyen határidõben érvényesítheti Ön termékszavatossági igényét?
Termékszavatossági igényét Ön a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidõ elteltével e jogosultságát elveszti.
Kivel szemben és milyen egyéb feltétellel érvényesítheti termékszavatossági igényét?
Termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Önnek kell bizonyítania.
A gyártó (forgalmazó) milyen esetben mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól?
A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:
- a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy
- a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal idõpontjában nem volt felismerhetõ vagy
- a termék hibája jogszabály vagy kötelezõ hatósági elõírás alkalmazásából ered.
A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendõ egy okot bizonyítania.
Felhívom figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.”
3. Jótállás
Milyen esetben élhet Ön a kellékszavatossági jogával?
Hibás teljesítés esetén szerzõdés alapján a HUNEX Külkereskedelmi Kft. jótállásra köteles.
Önt milyen jogok és milyen határidõn belül illetik meg jótállás alapján?
Vállalkozás a jótállás idõtartama alatt a jótállást keletkeztetõ jognyilatkozatában foglalt feltételek szerint köteles helytállni a hibás teljesítésért. A jótállási igény, egy éves jótállási határidõben érvényesíthetõ.
Mikor mentesül a vállalkozás a jótállási kötelezettsége alól?
A vállalkozás jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett.
Felhívom a figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet, egyébként viszont Önt a jótállásból fakadó jogok az 1. és a 2. pontban meghatározott jogosultságoktól függetlenül megilletik.”
REKLAMÁCIÓS ÜGYINTÉZÉS
Amennyiben Ön a terméket internetes áruházunkon keresztül, kiszállítással rendelte, akkor kérjük reklamációs bejelentését online ügyfélszolgálatunkon vagy az info @ jatekfutar.hu e-mail címre szíveskedjen elküldeni nekünk. Munkatársaink a reklamációs ügyeket kiemelten kezelik, azokra 3 munkanapon belül reagálnak !
A vásárláskor kapott számla egyben jótállási jegyként is szolgál, ezért a vásárlás után kérjük megõrizni! A kis értékû plüss játékok, textil alapanyagú baby játékok, gyermek textíliák nem tartoznak jótállási kötelezettség alá. Az eladó szavatossági és jótállási felelõsségére a Ptk-ban és a jelen ÁSZF-ben foglaltak az irányadóak. Lehetőség szerint kérjük a termék eredeti csomagolását a garancia idõ lejártáig megõrizni ! További információk a garanciális ügyintézésekkel kapcsolatban.
Panaszügyintézés
Fogyasztó a termékkel vagy a Szolgáltató tevékenységével kapcsolatos fogyasztói kifogásait az online ügyfélszolgálatunkon vagy az info@jatekfutar.hu e-mail címen terjesztheti elõ.
A panaszokat a Szolgáltató azonnal, de legkésõbb 8 munkanapon belül kivizsgálja. Ha a Fogyasztó a panasz kezelésével nem ért egyet, vagy a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, akkor a Szolgáltató a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul jegyzõkönyvet vesz fel, és annak egy másolati példányát Fogyasztónak átadja vagy megküldi emial-ben.
Egyéb jogérvényesítési lehetõségek
Amennyiben a Szolgáltató és a Fogyasztó között esetlegesen fennálló fogyasztói jogvita Szolgáltatóval való tárgyalások során nem rendezõdik, az alábbi jogérvényesítési lehetõségek állnak nyitva a Fogyasztó számára:
Amennyiben Vevő a fogyasztói jogainak megsértését észleli, jogosult panasszal fordulni a területileg illetékes járási hivatalokhoz. Elérhetőséget itt találhatnak: http://jarasinfo.gov.hu/. A termékek minõségével, biztonságosságával és a termékfelelõsségi szabályok alkalmazásával, valamint a szerzõdés megkötésével és teljesítésével kapcsolatos fogyasztói jogvita bíróságon kívüli, békés rendezése céljából az Fogyasztó eljárást kezdeményezhet a lakóhelye szerint illetékes szakmai kamara mellett mûködõ békéltetõ testületnél.
A Budapesti Békéltetõ Testület elérhetõségei:
· 1016 Budapest, Krisztina krt. 99. III. em. 310.
· Levelezési cím: 1253 Budapest, Pf.: 10.
· E-mail cím: bekelteto.testulet@bkik.hu
· Fax: 06 (1) 488 21 86
· Telefon: 06 (1) 488 21 31